CCV reviews en ervaringen
v.a. €18,30
About the CCV
CCV is een belangrijke speler in de wereld van elektronische betalingen en financiële technologie. Het bedrijf heeft zich gevestigd als een betrouwbare partner voor bedrijven en organisaties die op zoek zijn naar efficiënte en veilige manieren om betalingen te verwerken en te accepteren.
Met de voortdurende verschuiving naar digitale transacties en online winkelen, is het hebben van een betrouwbaar betalingssysteem van cruciaal belang voor bedrijven van elke omvang.
Over CCV
Welke pinapparaten levert CCV?
CCV Compact A77
- Mobiel pinautomaat
- Kassakoppeling
- Pinbon mailen
- Pinpassen en creditcards
- Retourpinnen
- QR-betalingen
- WiFi- of 4G-verbinding
- €36,- per maand
- Plug & Pay
CCV Mobile A920
- Mobiele pinautomaat
- Kassakoppeling
- Pinbon printen en mailen
- Pinpassen en creditcards
- Retourpinnen
- QR-betalingen
- WiFi- of 4G-verbinding
- €47,- per maand
- Plug & Pay
CCV Duo Base
- Kassakoppeling
- Aparte klant- en winkeliersgedeelte
- Pinbon mailen en printen
- Pinpassen en creditcards
- Retourpassen
- QR-betalingen
- €39,- per maand
- Installatie door monteur
Hoeveel transactiekosten rekent CCV?
Betaalmethode | Tarief |
Maestro | €0,061 per transactie |
V PAY | €0,061 per transactie |
Mastercard | 1,6% per transactie |
Visa | 1,6% per transactie |
American Express | 1,5% per transactie |
Apple Pay | Afhankelijk van kaart |
Google Pay | Afhankelijk van kaart |
Begin dit jaar werd ik door CCV benaderd, onze betaaloplossing was verouderd en aan vervanging toe. Daar zat wel iets in dus ingestemd met vervanging. Vervolgens tot 3 keer aan toe een soort van ‘examen’ moeten afleggen om tot aankoop te mogen overgaan. Meerdere e-mails ontvangen omdat ik ergens nog actie moste ondernemen, wat helemaal niet zo was. Tijdens de installatie had men een e-mailadres nodig voor de app. Dat had mijn e-mailadres moeten zijn maar het werd het adres van de baliemedewerker. Het daarna wijzigen ging erg moeizaam.
Sinds de installatie hebben we minimaal 2 keer per week dat het apparaat buiten werking raakt. De A80 is kennelijk erg gevoelig voor aanraken van het scherm. Best vervelend want wij werken uitsluitend met vrijwilligers met een wat hogere leeftijd. Die kunnen dat niet zelf oplossen. De telefonische helpdesk zelf maar eens gebeld. Wat opvalt is dat men gelijk al begint met je en jij terwijl ikzelf nog steeds in de ‘U’ stand stond. Dat geeft geen goed gevoel. Toen ik de conclusie trok dat we beter uit zouden zijn met een andere versie van hun betaaloplossing werd de toon wat onvriendelijker. Inruilen van wat we hebben deden ze niet aan (paar weken oud hé) en voor de andere oplossing was het nog maar de vraag of de softwareleverancier dat zou ondersteunen, weggegooid geld voor de investering etc etc. Alsof ze het tegen een klein kind hadden. We gaan het probleem nu maar zelf oplossen op een zeer ongebruikelijke manier maar hopelijk werkt het dan wel storingsvrij. Ik hoop ze nooit meer te hoeven bellen.
Wij hebben in onze schoonheidssalon 24 jaar een pinautomaat van CCV gehad. tot onze grote tevredenheid.
Tot we enkele weken terug door een medewerkster gebeld werden dat onze pinautomaat niet meer voldeed en we een nieuwe nodig hadden, we kregen dan wel korting omdat de onze nog niet zo oud was.
Toen begon de ellende, onze zakenrekening waar we al 24 jaar op storten kwam niet door de screening. Een zenuwinzinking nabij, omdat tot 4 keer een medewerker vertelde dat het in orde kwam, maar de volgende dag een mail, met ACTIE VEREIST en de ellende begon opnieuw. Tot ze de betalingen op mijn privé rekening begonnen te storten en ik echt in problemen kwam.
Toen gebeld en gebeld en uiteindelijk binnen de tijd per e mail de handel afgeblazen en de hele zooi in de doos gestopt en terug gestuurd. per post en met ontvangst bevestiging.
Wij hebben nu binnen 2 dagen een goed werkende pinautomaat van Buckaroo op de zelfde rekening waar CCV het meende niet te kunnen storten, maar die ze zelf al 24 jaar gebruikt hadden. Als die miep van CCV ons niet gebeld had waren we niet overspannen geraakt.
Maar ik heb het idee dat ze daar SCH ? aan hebben, de medewerkers die op zo’n onbeschofte manier JIJ EN JOU zeggen, om te laten merken hoe ze je in hun macht denken te hebben. Ik hoop dat ze nu stoppen met mij te waarschuwen dat ik mijn rekening moet betalen.
Deze automaat A920 is aanzienlijk langzamer dan de oude automaten.
Android telefoon met betaal functie gebruikt 2 apps om een betaling te doen. Hierdoor is het mogelijk om de transactie onderweg te verbreken en handmatig goed te keuren ( Het automaat heef 1 functie –> is het betaald of niet ) maar ik kan zelf bepalen dat de transactie is gelukt. Volgens CCV is dit niet fraude gevoelig maar is dit een functie
Vaak storing met deze aparaat.