Foodticket
Over Foodticket
Foodticket is een cloud based software voor orderbeheer die speciaal ontworpen is voor horecabedrijven. Foodticket biedt horecaondernemers een OrderBuddy Software, eigen webshop en bestel-app, kassasysteem, QR menu, een bestelzuil en een bezorgerapp genaamd DeliverBuddy. En dit allemaal voor €1,50 per dag! Inmiddels nemen al meer dan 2000 horecaondernemers deze dienst af.
Wat kun je verwachten van Foodticket?
Foodticket
Foodticket is dus gespecialiseerd in het bieden van een totaalpakket. Hieronder gaan we iets meer in op de functionaliteiten die je kunt verwachten van Foodticket.
OrderBuddy
Met de OrderBuddy Software ontvang en verwerk je gemakkelijk alle bestellingen die binnenkomen vanuit je kassa, webshop, bestel-app, bestelzuil en QR. Je kan OrderBuddy ook gratis integreren met platforms van derden als Thuisbezorgd, Deliveroo & UberEats. Met OrderBuddy beheer je ook alle instellingen van bijvoorbeeld het menu of je webshop en kan je gemakkelijk wijzigingen doorvoeren. Tevens houdt OrderBuddy ook je omzet bij in één overzichtelijke en duidelijke administratie. Zo kan je heel eenvoudig je dag, maand of jaarcijfers in een keer uitdraaien.
Kassasysteem (POS)
Het kassasysteem van Foodticket is ingericht voor de bezorg en afhaal markt evenals voor fysieke restaurants. De software is simpel en overzichtelijk in gebruik en is te gebruiken op elk Windows apparaat inclusief touchscreen apparaat. Verder heeft het kassasysteem software een aantal handige modules zoals het printen op verschillende plaatsen en een bediening app (WaiterBuddy).
Als je geen geschikte hardware hebt, kan je er ook voor kiezen om een compleet kassasysteem inclusief printer en kassalade aan te schaffen bij Foodticket.
Webshop & bestel-app
Om het plaatje compleet te maken, biedt Foodticket ook de optie een eigen webshop en bestel-app te maken voor horecaondernemers. Zo kunnen klanten direct bij de gewenste horecaondernemer bestellen. Om er vervolgens voor te zorgen dat jouw klanten ook weer terugkeren, kun je zelf gemakkelijk acties instellen en klanten punten laten sparen.
QR Bestellen
In de corona tijd komt het al steeds vaker voor; klanten kunnen door middel van een QR code de menukaart bekijken en bestellen met hun eigen telefoon. Elke tafel heeft een unieke QR code die verbonden wordt aan de tafelnummers en kassa. De bestellingen worden dan automatisch doorgestuurd naar je kassa.
Bestelzuil
Onderzoek heeft uitgewezen dat gasten gemiddeld 23% meer besteden wanneer ze een bestelling plaatsen op een bestelzuil. Het is dus niet heel gek dat bestelzuilen de laatste jaren razend populair zijn geworden. Normaliter staan bestelzuilen erom bekend enorm duur te zijn. Bij Foodticket proberen ze daar echter verandering in te brengen waardoor het aanschaffen van een bestelzuil ook voor kleinere restaurants interessant kan zijn. De bestelzuil van Foodticket heeft een 32 inch touchscreen, geheel vervaardigd uit staal, inclusief pinautomaat, thermische bonprinter en garantie voor slechts €3999,- exclusief btw.
Bezorgerapp
Met de bezorgerapp, ook wel DeliveryBuddy, stuur je gemakkelijk bestellingen, inclusief navigatie, naar de telefoons van je bezorgers en kun je ze live volgen via een GPS tracker. Zo kun je aansturen en overzicht houden.
Beste boekema, ik gebruik foodficket al enige jaren. De fooi die de consument betaald gaat zoals ze omschrijven naar de bezorger. Het is alleen wel aan ons als restauranthouders de taak in dit ook daadwerkelijk te doen omdat foodficket natuurkijk niet de bankgegevens van de bezorgers heeft. De fooien zijn makkelijk in de zien in een rapportage. Ik ddnnndsg de bewuste bezorger bedoelde dat zijn werkgever de fooi niet uitkeerd.
Ik ben zeer tevreden over Foodficket. Uiteraard gaat er wel eens iets fout maar hun klantenservice is werkelijk fenomenaal. Ik miste enkele functies maar ik zie dat hier naar geluisterd is in de nieuwe versie. Wij zijn blij!
Ik als consument heb eten besteld bij afghaanfresh te Leeuwarden. Online bestellen ging via een gebouwde website van foodticket, waarbij ook de fooi geregeld kan worden. Duidelijk omschreven dat die fooi voor de bezorger is. Door de bezorger is medegedeeld dat die fooi naar jullie gaat en niet naar de bezorger. De website geeft dus onjuiste info en dat is misleidend . Erg jammer dat jullie daar zo mee omgaan.